Witte Reus brand domination in winkelcentra

Het is nooit eenvoudig voor een producent van wc-reinigers om op te vallen met reclame. Ons oog viel op een ampagne van Witte Reus.Witte Reus biedt de toiletbezoekers (100% doelgroep) een schoon & fris toilet aan op ludieke wijze. De openbare toiletten zijn volledig gewrapt in een Witte Reus verpakking. Het personeel loopt in Witte Reus kleding en de Witte Reus producten worden gebruikt in de toiletten voor een echte Witte Reus ervaring. Daarnaast worden er promotieteams ingezet op diverse Zaterdagen. Iedereen ontvangt bij de ingang een voucher waarmee de bezoekers bij alle Albert Heijn’s in Nederland 50% korting ontvangen op de Witte Reus wc artikkelen. Een leuke (voor zover wc-reclame dat natuurlijk is) campagne midden in de doelgroep inclusief productervaring.

Ontwikkeld en begeleid door Out of Home Masters (specialist op het gebied van het bereiken, betrekken en activeren van de consument die zich buitenshuis (Out of Home) bevindt.

Toon/Verberg reacties