TV Makelaar en buitenreclame

tvmakelaar

Het succesvolle RTL programma ‘TV Makelaar’ is op dinsdag 7 januari gestart met een nieuwe reeks afleveringen waarin media van exploitant Clear Channel worden ingezet om de verkoop van onverkoopbare huizen te bevorderen. Buitenreclame wordt door makelaars ingezet, maar dan als de bekende borden in de tuin. Via deze weg wordt een groter publiek aangesproken en wordt gebruik gemaakt van de kracht van buitenreclame.

Presentatrice Evelyn Struik ‘TV Makelaar: Mission Impossible’van het programma ontfermt zich over mensen waarvan het huis niet wordt verkocht omdat het eigenzinnig gebouwd is of de inrichting extreem is. Een team van deskundigen, waaronder bouwkundig adviseur Bob Sikkes, de verkopend makelaar en een financieel adviseur, gaan aan de slag om het huis of de situatie net die draai te geven waardoor de verkoopkansen toenemen.

Om de volledig opgeknapte huizen bij een groot publiek onder de aandacht te brengen, zet het woonprogramma de buitenreclame panelen van Clear Channel in. In Eindhoven, Venlo, Almere en Zeewolde is gebruik gemaakt van Abri’s. In Heerenveen schittert een gerestylede woning op een Billboard en op een Reclamemast in Tiel is een gemetamorfoseerde woning te bewonderen.

In de eerste uitzending staat het onverkoopbare huis van de kleurrijke Nellie en Matty in Best centraal. Bijna alles is van hout, zowel het huis als hun interieur. Het staat inmiddels al ruim drie jaar te koop waardoor hun grote droom om de wereld in te trekken met hun camper om mensen te helpen in duigen dreigt te vallen. Wat is het probleem, waarom komt er niemand kijken en wat kunnen zij doen om het houten paleis verkoopbaar te maken? De experts van ‘TV Makelaar: Mission Impossible’ gaan aan de slag om te helpen. Het huis wordt flink onder handen genomen wat resulteert in een indrukwekkende metamorfose.

Toon/Verberg reacties