Start aanbesteding abri’s gemeente Alkmaar

Op 30 mei 2011 is de gemeente Alkmaar een aanbesteding gestart voor abri’s en 2m²-Informatiepanelen.

Het doel van de openbare aanbesteding is te komen tot het afsluiten van een concessieovereenkomst voor het leveren, plaatsen, beheren, onderhouden en exploiteren van abri’s en 2m²-Informatiepanelen in de Gemeente Alkmaar. De gemeente Alkmaar wil een concessieovereenkomst aangaan voor de periode van 10 jaar en 2 maanden gebaseerd op het plaatsen van gebruikt straatmeubilair, dan wel een concessieovereenkomst aangaan voor een periode van 15 jaar en 2 maanden gebaseerd op het plaatsen van nieuw straatmeubilair. De ingangsdatum van de concessieovereenkomst is 1 januari 2012 en eindigt op 28 februari 2022 bij het plaatsen van gebruikt straatmeubilair of op 28 februari 2027 bij het plaatsen van nieuw straatmeubilair.

Het betreft in totaal 169 abri’s en 46 2m²-Informatiepanelen.

NABB verzorgt de aanbesteding namens de gemeente Alkmaar.

Details over de aanbesteding zijn beschikbaar via www.aanbestedingskalender.nl.

Toon/Verberg reacties