Staatsloterij: outdoorcampagne van het jaar!

Staatsloterij: outdoorcampagne van het jaar!

Tijdens een feestelijke bijeenkomst in de Amsterdam Arena is op dinsdagavond 16 maart 2010 de campagne van de Staatsloterij gekozen tot ‘Outdoor campagne van het jaar’. Ruim 200 direct betrokkenen (adverteerders, mediabureaus en exploitanten) konden op de avond zelf hun keuze maken uit zes genomineerde campagnes (volgend uit de ‘Outdoor campagne van de maand‘. De opvallende campagne van de Staatsloterij is gevoerd op diverse outdoor media en heeft veel aandacht getrokken.

Klik hier voor een andere uiting uit deze campagne.

Het initiatief Outdoorcampagne van de maand heeft als doel om aan heel adverterend Nederland, maandelijks, de mogelijkheden van buitenreclame te tonen. Hiermee bedoelt de organisatie de buitenreclame in alle gangbare verschijningsvormen zoals reclamemasten, steigerdoeken, billboards, abri’s, europanelen, driehoeksborden en vervoersreclame.

Hierbij kan het gaan om “meest opvallend”, ”meest creatief”, “meest doeltreffend”, “meest nadrukkelijk” etc..

Maandelijks worden campagnes aan een deskundige vakjury voorgelegd. Deze jury bestaat uit 2 personen van elke posterspecialist en 1 persoon van Brouwer & Partners, waardoor een oneven aantal personen in de jury zit. Namens Kinetic zijn dit Roland Haverbus en Robert van der Starre, namens Media Buitenshuis Specialist zijn dit Aart Kok en Remco Roohé, namens Posterscope zijn dit Roos Groesz en Bas van de Hoogen en namens Brouwer & Partners is dit Alex Ermers.

Toon/Verberg reacties