Spits op schermen in trams GVB

GVB Amsterdam en BasisMedia B.V. (uitgeverij Spits) hebben een overeenkomst gesloten om via 1.300 schermen in 155 trams, een infotainmentkanaal aan te bieden aan de reizigers van GVB in Amsterdam. Het gaat hierbij om een mix van actualiteit, entertainment en continue reizigersinformatie. Met deze activiteit vergroot Spits haar bereik met zo’n 800 duizend unieke consumenten per week. (bron: Reclameweek)

De marketing en sales van het kanaal wordt door Librium.TV gedaan. 

In samenwerking met Librium.TV produceert Spits voor dit kanaal het actuele nieuws en entertainment-content. GVB voorziet de schermen van reizigersinformatie zoals actuele omleidingen en wijzigingen in de dienstregeling. Librium.TV zorgt voor de verkoop in combinatie met het netwerk van de metrostations waardoor de bereikspositie in Amsterdam sterk verbeterd wordt. 

De maand januari is en wordt nog steeds benut om diverse testen uit te voeren om het kanaal en de diverse contentstromen op elkaar af te stemmen en vanaf februari alles operationeel te hebben. 

Spits voorziet ook al diverse metrostations in Amsterdam en alle bussen en treinen van Veolia in Limburg van actueel nieuws. Bart Mouter, manager consumer marketing & channel development van Spits zegt: ‘Door de exclusieve samenwerking tussen GVB Amsterdam en Spits zal de zichtbaarheid en relevantie van het merk Spits in Amsterdam en omgeving nóg groter worden.’

Toon/Verberg reacties