Samenwerking Van Puffelen & Wall Nederland

Wall Nederland zal exclusief alle marketing & salesactiviteiten voor de nieuw op te bouwen billboards in Den Haag en Zoetermeer voor het buitenreclamebedrijf Van Puffelen gaan verzorgen

Al vele jaren lang heeft het Rotterdamse bedrijf Van Puffelen de billboard concessie in Den Haag in handen. Recent wist dit bedrijf de concessie weer voor een periode van 10 jaar te verlengen. Viacom Outdoor verzorgde jarenlang de sales & marketingactiviteiten, maar begin dit jaar kwam daar een einde aan. Van Puffelen heeft met het bedrijf Hillenaar een korte tijd samengewerkt voor de exploitatie van de billboards en nu recent hebben Wall Nederland en Van Puffelen kenbaar gemaakt dat Wall Nederland de sales & marketingactiviteiten op zich zal nemen.

Directeur Bernhard Ruijs van Van Puffelen merkt op dat de internationalisering van de buitenreclamemarkt de reden is om opnieuw een samenwerking aan te gaan met een van de internationele spelers. Van Puffelen heeft gekozen voor Wall Nederland, omdat dit bedrijf naar zijn mening in Nederland de sterkste positie op het gebied van billboards inneemt. Van Puffelen, naar eigen zeggen het enige Nederlandse bedrijf dat nog (en al 60 jaar) actief is in de buitenreclamemarkt blijft zich ontwikkelen. Recent won het bedrijf ook de aanbesteding van de billboards in Zoetermeer. Ook deze concessie zal door Wall Nederland geexploiteerd worden.

.image
In Den Haag en Zoetermeer worden, net als in de meeste andere grote steden, moderne billboards geplaatst: verlicht, achter glas en veelal roterend. Bovenstaand een ‘artist impression’ van de te plaatsen billboards.

Toon/Verberg reacties