Rijk worden met een sticker op je auto?

Wie de laatste weken veel op de weg is, kan het niet zijn ontgaan: auto’s met de sticker erop “hier had uw bedrijfslogo kunnen staan, geldopwielen.nl“. Als je niet in een leaseauto rijdt (want daarop zal je wel geen sticker op mogen plakken), blijk je zelfs met auto rijden geld te kunnen verdienen. Maar dat wisten we al, zie andere initiatieven als aanhangwagenreclame.nl en reclame op Smarts. Kortom, daar willen wij als NABB meer van weten.

image

Principe

Het principe is simpel: de organisatie geldopwielen.nl werft automobilisten die bereid zijn om een of meer stickers te plakken op een auto. De inschrijfkosten voor het Standaard Pakket bedragen éénmalig € 19,95 en de maandelijkse kosten zijn € 9,95. Er is zelfs een mogelijkheid om een inkomstengarantie te krijgen!

De auto-eigenaar

Heel bijzonder is dat vervolgens de auto-eigenaar ook zelf exploitant wordt. Op basis van een concept tariefkaart bepaalt deze namelijk zelf welke tarieven gehanteerd gaan worden (bv toeslagen als je in de Randstad woont of meer kilometers maakt). De eigenaar krijgt een eigen presentatiepagina waar de foto’s en tariefkaart getoond worden aan potentiële adverteerders. Zo kunnen bedrijven de auto vinden en de eigenaar direct benaderen om reclame te maken op de auto.

Geldopwielen.nl geeft aan dat de indicatieve basisvergoeding € 250,00 per 4 weken bedraagt, ruim € 3.000 per jaar!

De adverteerder

Volgens geldopwielen.nl is reclame op auto’s voor veel bedrijven een doelgerichte en goedkope manier om hun producten en diensten voor een breed publiek in de belangstelling te zetten. Bedrijven die gebruik willen maken van autoreclame hebben echter een probleem: “Waar vinden wij de mensen, die met onze reclame op hun auto willen rondrijden?”

Vele reclame automobilisten bieden op Geldopwielen.nl hun auto aan als reclamedrager. Via de uitgebreide zoekmogelijkheid komt u direct met ze in contact.

De eigenaar betaalt geen commissie aan geldopwielen.nl, maar doet direct zaken met de reclame automobilisten. Hierdoor kunnen de tarieven scherp blijven en bent u flexibel in de onderhandeling. Iedereen zijn eigen reclame-exploitant!

image

Toon/Verberg reacties