Reclame in de paskamer

Brands United Media introduceert met ingang van juni 2006 een nieuw medium; reclame in de paskamers van aansprekende mode retailers, zoals Bestseller (Vero Moda en Only), Cool Cat, Sissy-Boy, America Today, Livera etc. In totaal zijn er meer dan tweeduizend paskamers beschikbaar, verdeeld in mannen, vrouwen en jeugd netwerken.

image

Uit het persbericht van Brands United Media halen we de volgende informatie:

Marlon Henry Wey, één van de oprichters en creative director Brands United Media: “Het is inmiddels bekend dat een winkelomgeving communicatiewaarde heeft. Je ziet ook meer en meer dat merken elkaar (gaan) versterken. Wij hebben dit alles bij elkaar proberen te brengen en voor alle partners wordt op deze manier een win-win situatie gecreëerd”.

Mastercard zal op 19 juni de introductie campagne openen met de Priceless campagne. Deze introductie is tot stand gekomen op initiatief van Universal Media, het mediabureau van MasterCard.
Quote UM/ Marianne de Groot (Mediaplanner): “UM juicht nieuwe en interessante media initiatieven altijd toe, daarnaast geloven wij ook in de communicatiekracht van dit nieuwe medium. Het interessante shopping umfeld, waarbij vele mogelijkheden zijn om in te springen op de mindset en/of de koopintentie van de doelgroep”. Dit sluit precies aan bij de huidige Priceless campagne van MasterCard, vanwege de doelstelling om allerdaagse aankopen te stimuleren.

Toon/Verberg reacties