Phocabby Trotter

Een persbericht dat begint met ‘Phocabby Trotter’ roept natuurlijk wel even de aandacht op: wat zou het in godsnaam betekenen?

Specialist in tijdelijke buitenreclame objecten OutForce Media verkoopt en verhuurt met kennelijk steeds meer succes haar objecten: Trotters, (tijdelijke billboards en vrijstaande reclamevitrines). Het bedrijf Phocabby ontwikkelt digitale interactieve toepassingen, onder meer geschikt voor buitenreclame.

De Phocabby Trotter is een vrijstaande reclamevitrine die is voorzien van een beeldscherm met oplichtende knoppen. Hierdoor is het geschikt voor interactie met het publiek. Het is mogelijk om het publiek te informeren of vermaken middels geluid, content, video en andere vormen van animaties. Het verbindt een merk en locatie met het publiek door het delen van belevingen op een opvallende en interactieve manier.  Enkele toepassingen van de Phocabby Trotter zijn het maken van een foto in combinatie met social media, het deelnemen aan een quiz of klanttevredenheidsmeting of een interactieve presentatie van een product of dienst.

“Het object is makkelijk verplaatsbaar, solide en daardoor inzetbaar voor evenementen, drukke winkelgebieden en plaatsing in de openbare ruimte.” Aldus Guido Lambriks, directeur van OutForce Media. De Phocabby Trotter is onderdeel van een breed assortiment buitenreclame objecten, waartoe Storytelling met behulp van meerdere Trotters en verschillende modellen Exposureboxen behoren.

Toon/Verberg reacties