Nog meer reclame gericht op vliegtuigpassagier

Nog meer reclame gericht op vliegtuigpassagier

Een paar dagen geleden schreven we over het Engelse bedrijf dat zich richt op de vliegtuigpassagier. Niet uniek, want het Nederlandse bedrijf Field Media (onderdeel van de Elisabeth Hoeve, een akkerbouwbedrijf) exploiteert ook reclame op dit gebied.

Ze schrijven op hun website:

“Vanuit vliegtuigen goed waarneembare ingezaaide reclameboodschappen. Inmiddels mogen we dit de snelste en succesvolste innovatie in reclame en promotie ooit, noemen. Duizenden vakantiegangers hebben het, in de zomer van 2006, tijdens hun vlucht over de Haarlemmermeer gezien; tussen de velden ligt een enorm Aviko-logo.

Om de zaaitechniek in combinatie met GPS-navigatie te ontwikkelen en te testen is het groeiseizoen 2006 gebruikt. In het voorjaar zijn 2 percelen in de Haarlemmermeer ingezaaid.Te weten: in een graanperceel het AVIKO-logo en in een maïsperceel het patroon van een doolhof. Beide velden zijn tot volle wasdom gekomen en dus goed geslaagd. We kunnen met een gerust hart vaststellen dat de techniek definitief klaar is voor letterlijk een grote toekomst.”

FieldMedia meldde dat recent een campagne uitgevoerd is voor een scheerapparaat van Philips; recent vloeg ik naar Zurich en daar kwam ik op dezelfde manier ook een logo van een Zwitsers bedrijf tegen. Zal wel niet door FielMedia geplaatst zijn.

Toon/Verberg reacties