Ngage: nu 8900 schermen in 4800 locaties

Ngage media breidt haar digitale doelgroep netwerken uit met meer dan 800 locaties en 1.900 schermen

Ngage media, onafhankelijke media exploitant op het gebied van Digital Out of Home, kondigt vandaag aan haar netwerken verder uit te breiden. Ngage media is dat afgelopen weken met diverse media exploitanten overeengekomen. Ngage media breidt haar bestaande 4.000 locaties met 7.000 digitale schermen uit met meer dan 800 locaties en meer dan 1.900 schermen. Deze uitbreiding vindt met name plaats op doelgroeplocaties in de horeca, sportscholen en sportaccommodaties, bioscopen, kinderspeeltuinen, ziekenhuizen, middelbare scholen en hogere beroepsinstellingen. Ngage media weet met deze forse uitbreiding nog beter in te spelen op de wensen van adverteerders en media bureaus om doelgroep gericht te kunnen communiceren middels Digital Out of Home. Ngage media voegt er aan toe dat op er op korte termijn meer berichtgeving zal volgen over nieuwe uitbreidingen.

Ngage media is vanaf 1 maart officieel van start gegaan als nieuwe onafhankelijke media exploitant op het gebied van Digital Out of Home. Digital Out of Home is de verzamelnaam voor alle digitale schermen in Nederland. Deze schermen hebben allemaal verschillende eigenaren en verschillende eigenschappen en formaten. Ngage media is de paraplu boven al deze schermen. Ngage media wil daarbij niet zelf eigenaar worden van deze schermen maar juist het versnipperde landschap bundelen en segmenteren om daarmee Digital Out of Home echt tot haar recht te laten komen namelijk een medium dat effectief campagne bereik voor adverteerders kan realiseren op locatie, tijd en doelgroep niveau. Ngage media richt zich specifiek op Point of Sale-, Doelgroep- Openbaar vervoer- en Massa locaties. De schermen bevinden zich onder andere in tankstations, openbaar vervoer, scholen, sportclubs en sportscholen, retailkanalen (supermarkten, elektronica, magazines, drogisterijen), banken, gezondheid (huisartsen, ziekenhuizen en apotheken), horeca en bioscopen en schermen op openbare pleinen en langs (snel)wegen.

Adverteerders kunnen via één ingang simpel toegang krijgen tot het brede scala aan de digitale schermen. Hiervoor is ook een planningstool ontwikkeld die op de website van Ngagemedia.nl is geplaatst. Daarnaast werkt Ngage media als onderaannemer nauw samen met Out of Home specialists en mediabureaus: in dat geval verrijkt Ngage media de reeds uitgebreide databases en planningstools van betreffende bureaus en draagt Ngage media met name zorg voor de handling van de ingeplande Digital Out of Home campagnes en de onderzoeken.

Over Ngage media
Ngage media is de nieuwe partner in Digital Out Of Home. Ngage media geeft inzicht in de Nederlandse Digitale Out Of Home markt, verbindt de spelers, de netwerken en de individuele schermen en optimaliseert de exploitatie van digitale schermen. Zij volgt trends en tendensen in Nederland en in buitenland en weet deze door te vertalen in concrete oplossingen voor adverteerders, mediabureaus, exploitanten en concessiegevers. Ngage media onderscheidt zich door haar kennis, klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid. Hierbij is zij volledig onafhankelijk.

Toon/Verberg reacties