Krassen op het Rembrandtplein

Krassen op het Rembrandtplein

Reizigers en passanten kunnen vanaf 20 mei ‘krassen’ op het Rembrandtplein. Exploitant JCDecaux heeft de posterkast van haar Abri omgetoverd tot een megagroot Kraslot.

Het betreft een reclamestunt van Krasloten (De Lotto), JCDecaux en Lemz. JCDecaux Innovate heeft de Abri woensdagochtend in alle vroegte voorzien van een interactieve uiting, die reizigers en voorbijgangers in staat stelt een Kraslot te ‘krassen’.

De posterkast is voorzien van een lcd-scherm met touchscreen technologie. Voorbijgangers zien een uiting van een Kraslot, het scherm toont de kenmerkende grijze kraslaag. Wanneer iemand met zijn hand over het scherm beweegt, verdwijnt de kraslaag en worden de prijssymbolen zichtbaar. Als het hele vlak schoon is gekrast, wordt een boodschap weergegeven: ‘een BMW 3 Serie winnen? Zet je bluetooth aan en kijk hoe jij jezelf in een BMW krast!’.

Om de prijs verder onder de aandacht te brengen, zijn de reguliere zittingen van de Abri vervangen door twee luxe autostoelen. Zodoende kan de deelnemer alvast een glimp opvangen van het luxe interieur van een BMW 3 Serie.

Het digitale Kraslot maakt van 20 mei tot en met 3 juni deel uit van de Abri op het Rembrandtplein in Amsterdam. De actie wordt gehouden ter introductie van de nieuwe serie Krasloten, waarmee naast BMW’s geldprijzen tot 100.000 euro zijn te winnen. Het Kraslot wordt, naast de KrasAbri, ondersteund door een ludieke tv-commercial waarin een man zich letterlijk in een splinternieuwe BMW 3 Serie krast. Daarnaast het BMW Kraslot te zien op meer dan 450 billboards langs uitvalswegen bij grote steden.

Deze Special is mede mogelijk gemaakt door Krasloten (De Lotto), JCDecaux Innovate, reclamebureau Lemz en de mediabureaus Carat en Posterscope.

Toon/Verberg reacties