Krassen op een A0-poster

Krassen op een A0-poster

Vanaf 3 december is de campagne ‘Krassen voor een gastvrije binnenstad’ gestart in het centrum van Groningen. In opdracht van Marketing Groningen, Gemeente Groningen en Groningen City Club zijn er speciale Krasposters gemaakt. Doel van de campagne is om mensen te laten zien hoe gastvrij Groningen is. Via krasloten, die je gratis bij de deelnemende ondernemers ontvangt bij besteding vanaf 10 euro, kun je 8.000 gastvrije prijzen winnen. Zoals een ballonvaart boven Groningen, een jaar lang gratis parkeren en 100 oliebollen. Voor de kickoff van de campagne worden de gigantisch grote krasloten op A0 formaat verspreid door de stad. Via social media worden mensen aangespoord om op zoek te gaan naar de krasposters. Degene die als eerste de juiste code smst die onder de kraslaag verschijnt, wint de prijs. Je hoeft niet meer op zoek te gaan, want inmiddels zijn ze allemaal opengekrast!

De campagne is bedacht door Studio Plakband en wordt uitgevoerd op de A0-frames van Centercom.

Toon/Verberg reacties