JCDecaux introduceert digital Mupi-netwerk Métropole

Als allereerste buitenreclame-exploitant van Nederland introduceert JCDecaux middenin de grote stadscentra een Digital Out of Home‐netwerk op straat met 84 inch schermen.

Met de implementatie van 20 digitale Mupi’s met 84 inch schermen (15 in Amsterdam, 5 in Rotterdam) presenteert JCDecaux het digitale network Métropole. De Mupi Métropole beschikt over een digital led‐scherm met hoge beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen op de schermen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het nieuwe netwerk van JCDecaux opent de deur naar vele nieuwe toepassingen van het medium buitenreclame. Zo is het erg eenvoudig een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere dynamische uiting te tonen.

Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux Nederland meldt: “Met de introductie van het eerste digitale Mupi-­‐netwerk op straat, middenin stadscentra, laat JCDecaux eens te meer zien de mentale marktleider in Buitenreclame en stadsmeubilair te zijn. We bieden namelijk niet alleen zichtbaarheid in de grootste steden van het land, maar vervullen in de markt ook op veel fronten de rol van pionier. Dat was al zo bij de introductie van de eerste reclamedragende Abri en de Mupi met zijn stadsplattegronden, maar nu ook weer met dit unieke digitale Mupi-­‐netwerk. Ik ben ervan overtuigd dat ons klassieke medium Buitenreclame met digitaal een push krijgt. Door structureel beweging toe te voegen aan het medium bieden we met objecten in het Museumkwartier en op het Damrak in Amsterdam en rond de Rotterdamse Koopgoot nóg meer attentiewaarde middenin winkelgebieden, op drukke pleinen en rond toeristische hotspots. Adverteerders kunnen hierdoor voortaan ook op straat uitgebreider aan hun merkinvulling werken. Ik ben ervan overtuigd dat dit netwerk een groot succes wordt en dat Digital Out Of Home binnen enkele jaren niet meer is weg te denken uit het straatbeeld.”

Toon/Verberg reacties