JCDecaux ‘beste exploitant’

Diemen, 16 mei 2008 – JCDecaux werd tijdens de zevende uitreiking van de AMMA Awards door de mediabureaus en adverteerders uitgeroepen tot beste exploitant van het jaar. Dit is de tweede keer dat JCDecaux deze Award wint. Een bijzondere prestatie, omdat adverteerders en mediabureas uit alle – dus niet alleen de buitenreclame – exploitanten hun keuze maken. Naast JCDecaux was ook Hillenaar Outdoor Advertising genomineerd. Namens NABB: JCDecaux gefeliciteerd met deze prachtige prestatie!

De beste exploitant van het jaar is bepaald door middel van een online enquête onder mediabureaus (planners, onlineplanners, RTV-planners) en adverteerders. De exploitanten zijn beoordeeld op: Servicegerichtheid, kennis van het mediavakgebied, proactiviteit, kwaliteit van het personeel, inlevingsvermogen: mate van meedenken met planners en adverteerders, professionaliteit in de wijze van presenteren van het medium en innovatief gedrag.

“Wij kwamen eigenlijk voor Erik Dol. Ik had echt verwacht dat hij de Carl Lipp-prijs dit jaar zou winnen, maar dit had ik echt niet verwacht!”, aldus Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux.

De AMMA’s worden sinds 2001 jaarlijks uitgereikt door de MWG met als doel de professionaliteit van het mediavak zichtbaar te maken en het vak als geheel naar een hoger plan te tillen. Naast JCDecaux waren ook Radio 538, Sky Radio en Hillenaar Outdoor Advertising genomineerd in de categorie beste exploitant van het jaar.

Toon/Verberg reacties