Interactieve Abri als ‘Choocase’ op het Leidseplein

Interactieve Abri als ‘Choocase’ op het Leidseplein

Om de lancering van de Jimmy Choo for H&M collectie luister bij te zetten, is de Abri op het Leidseplein omgetoverd één grote, interactieve uiting. Door de Abri volledig te bestickeren en te voorzien van een door bezoekers te bedienen 19”scherm, biedt exploitant JCDecaux H&M en luxury accessoiremerk Jimmy Choo een showcase op een absolute toplocatie.

JCDecaux Innovate heeft de posterkast van de Abri uitgerust met een 19” LCD-scherm. Bezoekers kunnen middels drie buttons met touchsensoren zowel campagnebeelden, als foto’s van de zeer uitgebreide collectie én een film over de opmerkelijke samenwerking tussen de Zweedse fashion retailer en het Britse luxury accessoiremerk op het scherm toveren.

32 m2 exposure
Naast de interactieve uiting is gebruik gemaakt van bestickering, waarmee een zogenaamde ‘fully wrapped shelter’ is gecreëerd. Alle beschikbare ruimte is benut om items uit de collectie te tonen. Hiermee beschikt H&M over 32 m2 opvallende reclameruimte op een A-locatie.
Naast de inzet van deze Spectacular, heeft H&M tevens een Abribuscampagne geboekt bij JCDecaux. De interactieve uiting is nog tot woensdag 18 november te zien op het Leidseplein.

Vanaf 14 november in de winkels
Dit najaar zal het Britse luxury accessoiremerk Jimmy Choo zijn internationale glamour en begerenswaardige schoenen en tassen bij H&M uitbrengen. De collectie zal vanaf zaterdag 14 november in ongeveer 200 geselecteerde H&M-winkels wereldwijd verkrijgbaar zijn. Het is de eerste keer dat H&M met een schoenen/accessoiremerk samenwerkt en om dit feit te vieren, heeft Jimmy Choo voor het eerst in zijn historie speciaal voor H&M en ter completering van de accessoirecollectie een kledinglijn voor dames ontworpen. Goed bijkomend nieuws is, dat deze samenwerking ook een herencollectie met schoenen, tassen en accessoires omvat.

Deze Spectacular is mogelijk gemaakt door H&M, JCDecaux Innovate en SVB Media.

henm2550

Toon/Verberg reacties