Hillenaar wordt Clear Channel Hillenaar

Hillenaar wordt Clear Channel Hillenaar

Na tien jaar ‘a Clear Channel company’ te zijn geweest, draagt buitenreclame exploitant Hillenaar vanaf heden (1 februari 2012) de naam Clear Channel Hillenaar. Deze rebranding combineert de ruim twintig jaar ervaring en service van Hillenaar met de internationale expertise van Clear Channel International, dat in meer dan dertig landen in Europa, Azië, Oceanië en Latijns Amerika opereert en ruim een half miljoen reclame objecten aanbiedt.

De naamswijziging gaat gepaard met een nieuwe, internationaal geïntroduceerde huisstijl. Het bekende groen en grijs verandert in een kleurrijk palet en de website is in een nieuw jasje gestoken. Ook de media brochure is volledig vernieuwd en past bij de frisse identiteit. Alle panelen van Clear Channel Hillenaar worden, net als het wagenpark, voorzien van labels in de nieuwe huisstijl.

Jeroen Hillenaar – Algemeen Directeur Clear Channel Hillenaar:
“De visie van onze organisatie verandert niet na de naamswijziging. Onze persoonlijke, flexibele en proactieve manier van zaken doen sluit aan op de waarden van Clear Channel, daarom dragen wij onze gewijzigde naam met trots. Ons enthousiaste team staat, onder leiding van de vertrouwde directie, klaar om maatwerk te leveren en voor ieder budget een succesvolle campagne te bewerkstelligen.”

William Eccleshare – President/CEO Clear Channel Int. & CEO Clear Channel Outdoor Holdings, Inc:
“Hillenaar is al geruime tijd een zeer belangrijke speler in ons internationale netwerk, maar ik ben erg trots dat de Clear Channel naam en huisstijl vanaf nu meer zichtbaarheid in Nederland verkrijgen, zeker na de substantiële uitbreiding van het bedrijf door de overname van de buitenreclame objecten van Brouwer & Partners in 2011.

Over Clear Channel International (CCI):
CCI werkt samen met adverteerders om krachtige out-of-home campagnes te creëren en mensen in meer dan dertig landen in Europa, Azië, Oceanië en Latijns Amerika door merken te motiveren en te inspireren. Het portfolio van de internationale organisatie, dat momenteel ruim een half miljoen reclame objecten telt, wordt continu uitgebreid en bestaat uit traditionele en digitale reclamepanelen langs doorgaande wegen, in stads- en winkelcentra, op luchthavens, metro-, trein- en smartbike stations en in taxi’s, bussen en trams. CCI heeft meer dan 5.000 werknemers en een netto omzet van $ 1,51 miljard.

CCI is onderdeel van Clear Channel Outdoor Holdings, Inc (CCO), wereldwijd leider in out-of-home advertising, dat opereert in 45 landen. CCO is op haar beurt voor 89% onderdeel van Clear Channel Communications, Inc, een internationaal media en entertainment bedrijf. De resterende 11% van CCO wordt op de New York Stock Exchange verhandeld.

Toon/Verberg reacties