Hillenaar introduceert CityCell

image

NABB meldde een jaar geleden al over de mogelijke komst van een nieuw 2m2 (abri) netwerk in telefooncellen. Rechtzaken zijn erover gevoerd, maar vandaag ontvingen we een persbericht – de goede kijker heeft de cellen al eerder in het straatbeeld aangetroffen.

‘CityCell, een nieuw medium in het hart van de stad´, dat is de slogan van het nieuwste product dat Hillenaar vanaf augustus 2007 op de markt introduceert. Een CityCell is een nieuw ontworpen hightech KPN telefooncel met twee verlichte reclamepanelen op Abri formaat. Alle CityCells zijn gepositioneerd op strategische plekken bij point-of-sale locaties en langs doorgaande wegen binnen 100.000+ steden in Nederland.

Hillenaar heeft inmiddels de eerste 100 cellen geplaatst in Utrecht, Breda en Emmen, meerdere steden volgen dit jaar nog. Door middel van een gefaseerde uitrol per stad ontstaat uiteindelijk een nieuw landelijk Abri netwerk. Hillenaar is van plan om tenminste 1.000 cellen te vervangen voor de nieuwe CityCells.

De inschakelmogelijkheden zijn talrijk. Naast het boeken van een hele stad, zijn diverse doelgroeppakketten beschikbaar. Uiteraard kunnen de CityCells ook selectief ingezet worden.

Directeur KPN vaste telefonie Jelger Gustafsson: ‘De samenwerking tussen KPN en media exploitant Hillenaar is vanzelfsprekend. Innovatie, met aandacht voor kwaliteit, is voor beide organisaties zeer belangrijk. De CityCells zijn het fraaie resultaat van de bundeling van de expertise van KPN en Hillenaar. Kortom: Innovatie door samenwerking!’. Jeroen Hillenaar, directeur Hillenaar Outdoor Advertising: ‘Wij zijn trots een product als CityCell in de markt te kunnen zetten. Zowel het medium als de toplocaties in steden van formaat bieden adverteerders vele mogelijkheden.’

De nieuwe KPN telefooncel is ontworpen door ontwerpbureau Fabrique, die de bestaande driekante telefooncellen in een nieuw jasje heeft gestoken. In Zweden en Engeland bestaat het concept van reclame op telefooncellen al langer.

Toon/Verberg reacties