Hillenaar in tijdschriften

Grote mediaconcerns als De Telegraaf, Talpa en SBS hebben inmiddels een brede portfolio aan media-producten in huis. Hillenaar Outdoor Advertising (onderdeel van het ook sterk gediversificeerde Clear Channel concern) neemt een kleine, maar opvallende stap voor een in & outdoor exploitant: het bedrijf heeft PAUZE (magazine voor middelbare scholieren) overgenomen. De nieuwe aanwinst is een duidelijke uitbreiding op het landelijke Indoor netwerk.

Hillenaar is out-of-home specialist in de doelgroep jongeren. Met de aankoop van PAUZE biedt Hillenaar nu ook een landelijk advertentienetwerk op geprinte media aan. PAUZE sluit daarnaast aan op het bestaande medium Schoolboards.

PAUZE heeft een oplage van 350.000 op basis van controlled circulation. Schoolgaande jongeren in de leeftijd 12 t/m 19 jaar vormen de primaire doelgroep. Vanaf 13 maart a.s. wordt de volgende PAUZE op ongeveer 1.700 middelbare scholen gedistribueerd.

Als uitgever is aangetrokken de voormalige directeur van PAUZE (1998-2003), de heer Hans Truijen.

Toon/Verberg reacties