Gouden Peperbus naar Thielenpeters

image Tijdens de Nacht van de Buitenreclame is gisteravond de Gouden Peperbus voor de beste buitenreclame toegekend aan het reclamebureau Thielenpeters voor de campagne van Martinair.

Uit 40 genomineerde campagnes heeft het Nederlandse publiek deze reclame gekozen tot ‘meest buitengewoon goede reclame van 2004’. De winnende adverteerder krijgt van buitenreclame-exploitant JCDecaux een buitenreclame campagne van duizend abrivakken ter waarde van 90.000 euro.

De Gouden Peperbus die dit jaar voor het eerst is uitgeloofd, is een initiatief van de Stichting Week van de Buitenreclame. De uitreiking was in het Cobra Museum te Amstelveen. De 40 genomineerden zijn door een jury gekozen uit 900 verschillende campagnes. De nominatiejury stond onder leiding van Theo Tiemessen, wethouder Economische Zaken en loco-burgemeester van Amstelveen.

Toon/Verberg reacties