Forse uitbreiding Hillenaar CityCell netwerk

Forse uitbreiding Hillenaar CityCell netwerk

NABB stelde eerder de vraag of de reclame in telefooncellen wel toekomst heeft, nadat KPN niet meer de verplichting heeft om telefooncellen te plaatsen. Die vraag kunnen we vooralsnog positief beantwoorden. Het CityCell netwerk van Hillenaar breidt zich uit met acht nieuwe 100.000+ steden. In Den Haag, Delft, Haarlem, Alkmaar, Ede, Apeldoorn, Maastricht en Westland zijn de CityCells geplaatst. Dit brengt het aantal CityCell steden op twaalf met een totaal van 650 vakken. De CityCells stonden al in de 100.000+ steden Utrecht, Breda, Emmen en Zaanstad.

Hillenaar heeft met de uitbreiding een landelijk netwerk gecreëerd. De verwachting van Hillenaar is dat dit netwerk de komende jaren nog verder wordt ontwikkeld met nieuwe steden. Met de Hillenaar CityCells, die allen op strategische locaties geplaatst zijn in de centra van de 100.000+ steden, worden shoppers, voetgangers, fietsers en automobilisten bereikt.

Achtergrondinformatie

‘CityCell, een nieuw medium in het hart van de stad´, dat is de slogan waarmee Hillenaar in augustus 2007 de CityCells in de markt heeft geïntroduceerd. Een CityCell is een nieuw ontworpen hightech KPN telefooncel met twee verlichte reclamepanelen op Abri formaat. De CityCells zijn gepositioneerd op strategische plekken bij point-of-sale locaties en langs doorgaande wegen binnen 100.000+ steden in Nederland. De nieuwe vierkante KPN telefooncel is ontworpen door ontwerpbureau Fabrique, die de bestaande telefooncellen in een nieuw jasje heeft gestoken. In Zweden en Engeland bestaat het concept van reclame op telefooncellen al langer.

Toon/Verberg reacties