Digitale Reclamemast Moerdijk (A16)

Nieuwe exploitant Beyond Outdoor presenteert zich

De markt van reclamemasten ontwikkelt zich de laatste jaren snel. Marktleider Interbest heeft inmiddels als zeven masten voorzien van een groot LED-scherm. Clear Channel heeft een dubbelzijdige reclamemast langs de nieuwe snelweg A5 gerealiseerd en OOHA Media heeft ook al op vijf locaties LED-schermen geïnstalleerd.

Adverteerders krijgen nu nog meer mogelijkheden door de komst van een nieuwe exploitant, Beyond Outdoor. Deze Rotterdamse onderneming heeft langs de A16 ter hoogte van knooppunt Klaverpolder een 20 meter hoge reclamemast geïnstalleerd, met aan een zijde een 106m2 groot LED-scherm van hoge kwaliteit (16 pitch). De A16 is de belangrijkste verkeersader tussen Rotterdam en Breda.

Beyond Outdoor kiest voor de strategie om adverteerders een loop te bieden van 6 seconden, echter slechts met drie adverteerders (andere exploitanten kiezen meestal voor een loop van 24 seconden – dus vier adverteerders). Meer attentiewaarde voor de hoofdsponsors derhalve.

Dit is de eerste reclamemast van Beyond Outdoor. Over een paar weken zal ook een reclamemast bij Gouda (A20) gerealiseerd worden en vermoedelijk voor het eind van dit jaar ook een reclamemast langs de A27 bij Houten. Kortom, meer mogelijkheden voor adverteerders zodat dit segment vermoedelijk verder zal doorgroeien.

Toon/Verberg reacties