De Vis wordt The Box

Clear Channel Nederland heeft het herkenbare reclameobject langs de A4, vroeger bekend als ‘de vis’, gedigitaliseerd. Het object (Clear Channel spreekt van een mast, maar dat is toch iets teveel voor een object dat direct op het maaiveld staat) is voorzien van twee LED-schermen van ruim 13 meter bij 7 meter (91 m²) en is na de digitalisering omgedoopt tot ‘The Box’. Na een korte testperiode is de mast sinds eind februari officieel in gebruik. 

Uit het persbericht van Clear Channel:

De reclamemast tussen Schiphol en Hoofddorp, nabij de afslag Hoofddorp, is afgelopen maand volledig gerenoveerd. De digitale schermen bestaan uit meer dan 5,5 miljoen LED-lampjes. “The Box is een mooie toevoeging aan ons digitale portfolio. Door de ruim 2 miljoen mensen die wekelijks langs The Box rijden, is dit een erg interessante locatie voor onze adverteerders. We zijn trots dat de schermen geplaatst zijn en dat we sinds vandaag ‘live’ zijn met de full ownership campagne van Hyundai.“, aldus Raymond van Kasterop, Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland. 

“Door de digitalisering van out of home objecten zijn er steeds meer creatieve mogelijkheden om te adverteren. Met out of home adverteer je midden in het Umfeld van autorijdend Nederland en The Box is een herkenningspunt voor velen. We vinden het dan ook geweldig dat we met de innovatieve Hyundai KONA Electric als eerste adverteerder op The Box te kunnen adverteren.”, aldus Jelle Holdinga, Manager Marketing & Communication bij Hyundai Motor Netherlands. 

Toon/Verberg reacties