De menselijke ‘pop-up’

De menselijke ‘pop-up’

Een nieuw media-idee: gebruik een beamer en een scherm om op deze manier op een directe manier aandacht te trekken voor je boodschap. Het nieuwe mediabedrijf you&MEdia bedacht de Human PopUp en probeert hiermee haar plek in de mediawereld te veroveren. Niet helemaal uniek (wij hebben eerder voorbeeld gezien van mensen die via een beamer op grote gebouwen reclamebeelden projecteren en het bedrijf AdWalker laat mensen met een digitaal scherm rondlopen in grote menigten), maar toch wel een leuk idee. Ze hebben nog geen klanten, laten we afwachten of we het product ook daadwerkelijk gaan zien.

Guerrillamarketeers kunnen alles gebruiken om de aandacht op te eisen voor hun klanten. Wij worden ingehuurd om op originele en op goedkope wijze een groot aantal mensen te bereiken. En dat vereist denken en daadkracht om ten strijde te trekken. Nu hebben we iets nieuws, het wapen dat Beamz introduceert is de Human PopUp. Beamz bedacht deze originele methode om je merk (on)gemerkt op te laten vallen en is een perfecte aanvulling op een nieuwe campagne van de adverteerder.

De Human PopUp (HPU) is een duo dat op elke willekeurige en druk bezochte plek in bijvoorbeeld een winkelcentrum ongevraagd de aandacht trekt voor de over te brengen boodschap. Sterke punt is het verrassingseffect. De HPU is voorzien van een krachtige beamer en een scherm, dat uitgevouwen wordt te midden van de mensenmassa. Van een kleine afstand wordt de boodschap geprojecteerd op het scherm en na beamen van de (bewegende) boodschap verdwijnt de HPU naar de volgende locatie.

De HPU werkt door de nieuwe techniek draadloos en is daarom perfect mobiel in te zetten op iedere locatie op ieder moment. De adverteerder kan zelf beslissen waar en wanneer de HPU wordt ingezet en zorgt hierdoor voor een optimaal bereik binnen de doelgroep.

Een Human PopUp van Beamz bestaat uit:
1. Een Beamer (v/m)
2. Een PopUpper (v/m)
3. Een PhotoShooter

Toon/Verberg reacties