Clear Channel gaat CityBeaons Eindhoven verkopen

De multifunctionele en interactieve CityBeacons brachten bij hun introductie in 2016 in Eindhoven een kleine revolutie op gang op het snijveld smart city & buitenreclame. De CityBeacons hebben inmiddels in het centrum van Eindhoven een vaste plaats verworven. De interactieve plattegronden, gratis wifi en zendtijd voor de citymarketing organisatie worden zeer gewaardeerd.

De reclame-inkomsten bleven echter achter bij de verwachtingen (lokale reclame blijkt onvoldoende basis te zijn voor een gezonde exploitatie) en daarom is het goed nieuws dat een van de grote exploitanten de 32 digitale schermen (16 CityBeacons met ieder 2 55-inch LCD schermen) gaat verkopen.

Clear Channel meldt verder hierover in hun persbericht:

Hiermee zijn adverteerders van Clear Channel vanaf nu ook digitaal zichtbaar in de 5e stad van Nederland. De schermen zijn toegevoegd aan het digitale netwerk City Live van Clear Channel dat op dit moment ook wordt uitgerold in het centrum van Utrecht.

Het volledige digitale netwerk City Live bestaat met deze toevoeging uit totaal 82 schermen, waarvan 50 schermen in Utrecht en 32 in Eindhoven. Clear Channel Nederland breidt het totale aanbod digitale schermen uit naar
177 digitale schermen. “We zetten al een geruime tijd in op digitaal, op locaties waar je veel publiek kunt bereiken. Daarom passen de CityBeacons goed bij ons. De eyecatchers staan op toplocaties in het voetgangersgebied van Eindhoven. Ook in Utrecht zijn we op dit moment druk bezig om alle 50 City Live schermen te plaatsen. We zijn blij dat onze City Live XL objecten, de grote variant van 6,5 m2, inmiddels live te aanschouwen zijn langs de drukke toegangswegen van Utrecht.”, aldus Raymond van Kasterop, Commercial Director bij Clear Channel Nederland.

Toon/Verberg reacties