Cityscreens van Wegener Narrowcasting

Cityscreens van Wegener Narrowcasting

Dagblad De Gelderlander heeft op 7 juni 2008 de digitale Cityscreens in gebruik genomen. Burgemeester Thom de Graaf presenteerde bij deze gelegenheid de nieuwe slogan ‘Altijd Nijmegen’ en bijbehorend beeldmerk die ingezet gaan worden ten behoeve van citymarketing voor de gemeente Nijmegen. Nieuwe digitale schermen

Bron: Adformatie
Op de Cityscreens worden uitzendingen van De Gelderlander vertoond, een combinatie van nieuws uit stad en regio, agenda en entertainment, sport en overig algemeen nieuws. Een uur uitzending bestaat voor ongeveer 40 procent uit nieuwsblokken en 60 procent uit commercials. Adverteerders van het eerste uur zijn onder meer Intratuin, Rabobank en ROC Nijmegen. Behalve voor nieuwsuitzendingen zal De Gelderlander de Cityscreens ook inzetten bij evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse. Op termijn worden mogelijk ook speelfilms vertoond. Als de pilot succesvol is, worden ook in andere grote plaatsen binnen het verspreidingsgebied cityscreens geplaatst.

Algemene informatie: Cityscreens Nijmegen, 2 narrowcasting schermen van 3,84 m. hoog x 7,68 m. breed op drukke verkeerspleinen, van Wegener Narrowcasting BV. De kosten voor inzet variëren van € 1.350,- per week tot € 15.600,- per jaar. Hiervoor wordt een commercial 1 minuut per uur vertoond.

Toon/Verberg reacties