CBS Outdoor verlengt contract met NS

CBS Outdoor verlengt contract met NS

CBS Outdoor en NS Poort hebben bekend gemaakt dat zij hun samenwerking verlengen. Ook de komende jaren is CBS Outdoor de partner die op de NS stations in Nederland een groot deel van de reclamedragers verzorgt. De reclamedragers op NS gebied werden tot en met 1999 geëxploiteerd door NS dochter Alrecon. Dit bedrijf werd in 1999 overgenomen door het Amerikaanse TDI (tegenwoordig dus CBS Outdoor), dat kort daarna door de overname van Mediamax de grootste buitenreclame exploitant werd.

Het partnership tussen NS Poort en CBS Outdoor betreft een groot reclamecontract in Nederland en het enige dat landelijk bereik en spreiding biedt. CBS Outdoor heeft hiermee een sterke propositie voor de adverteerdersmarkt in handen. CBS Outdoor meldt dat zij aanzienlijk gaat investeren, o.a. in de ontwikkeling van Digital Advertising. NS gaat de komende 10 jaar stations grootschalig herinrichten en op innovatieve en kwalitatieve wijze invulling geven aan reclamedragers is daarbij essentieel.

“Mede dankzij onze reeds jarenlange samenwerking is CBS Outdoor volledig vertrouwd met NS en haar belangrijkste partners als ProRail en Bureau Spoorbouwmeester. Wij kennen de stationsomgeving van NS goed en zijn bekend met strikte richtlijnen en regelgeving op het gebied van veiligheid en beeldkwaliteit. Wereldwijd is CBS Outdoor marktleider op gebied van digital advertising. We zijn er trots op hier nu ook in Nederland stappen mee te kunnen maken, en kijken dan ook uit naar de dynamische periode die wij met NS tegemoet gaan”, zegt Frank Hardenberg, Managing Director CBS Outdoor .

“We staan aan de vooravond van grootscheepse stationsverbouwingen en de uitrol van onze nieuwe stationsoutillage waarbij we de focus leggen op de beleving van de reiziger door meer comfort te bieden. Wij kiezen voor het verlengen van het contract met onze huidige partner CBS Outdoor, aangezien zij een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan de kwaliteitsverbetering en beleving van de stations door middel van het plaatsen van haar reclamedragers. CBS Outdoor kent onze sector van binnen en van buiten en daarom hebben wij het volste vertrouwen in de voortzetting van onze jarenlange samenwerking”, aldus William Graat, Senior Assetmanager Stations Exploitatiebedrijf NS Poort.

Toon/Verberg reacties