bluetooth Sterren Dansen op het IJs

Afgelopen donderdag is SBS 6 succesvol van start gegaan met haar kijkcijferhit Sterren Dansen op het IJs. Om dit spectaculair onder de aandacht te brengen zette SBS 6 vanaf vorige week een buitenreclamecampagne van JCDecaux in. Daarnaast zijn er vanaf woensdag 17 januari in Amsterdam ook een aantal abri’s op straat te zien, waarbij bluetooth is toegepast en waarin lcd-schermen zijn geïnstalleerd.

image

Voorbijgangers binnen een straal van 15 meter rond de desbetreffende abri’s, die op hun mobiel bluetooth hebben geactiveerd, krijgen een berichtje toegestuurd. Hiermee kunnen ze gratis een filmpje van Sterren Dansen op het IJs downloaden. Bovendien maken ze hierdoor kans op kaarten voor de spectaculaire live ijsshows. Ook kunnen de wachtende reizigers op het Leidseplein en het Rokin genieten van een promotiefilm van Sterren Dansen op het IJs. Om dit mogelijk te maken zijn op deze locaties in de abri’s lcd-schermen geïnstalleerd.

Het is de eerste keer in Nederland dat deze bluetooth technologie in een abri van JCDecaux wordt toegepast. Uniek aan deze campagne is dat je het berichtje van SBS 6 maar één keer ontvangt. Je wordt dus niet zoals bij vele andere campagnes dagelijks bestookt met informatie. Deze bluetooth campagne is in samenwerking met Bluetoothreclame.nl gerealiseerd.

De abri’s waarbij de bluetooth technologie is toegepast zijn te vinden op het Leidseplein, Rokin, Koningsplein, Nieuwezijds Voorburgwal en op het Damrak.

Toon/Verberg reacties