BIZON BUITENRECLAME wijzigt naam in CENTERCOM BUITENRECLAME

Eind vorig jaar werd al bekend gemaakt dat Centercom een meerderheidsbelang had genomen in Bizon Buitenreclame. Deze overname krijgt nu verder vorm door het feit dat Bizon Buitenreclame haar naam wijzigt in Centercom Buitenreclame. Een best wel ingrijpende stap, omdat Bizon in de afgelopen jaren natuurlijk een sterke merknaam heeft opgebouwd.

Door het samengaan met Centercom wil Bizon haar organisatie zowel intern als extern verder professionaliseren. Door het integreren van beide organisaties ontstaat er onder de Centercom vlag een krachtig buitenreclamebedrijf dat vele mogelijkheden biedt voor zowel culturele als commerciële adverteerders.

“Met een nieuwe naam kunnen we ons ondermeer beter focussen op de kwaliteit van het A0-Sign netwerk en de service naar onze klanten”, aldus Olivier Slot, algemeen directeur Centercom. Met de overname van Bizon Buitenreclame is Centercom marktleider op het gebied van A0-affichage. Er zijn meer dan 20.000 A0 frames beschikbaar, verspreid over het hele land.

Centercom is al elf jaar actief als buitenreclame-exploitant. Centercom biedt adverteerders een groot scala aan kwalitatieve mediaproducten om hun merk onder de aandacht te brengen. In winkelcentra, supermarkten en in het straatbeeld is Centercom hierdoor niet te missen.

Toon/Verberg reacties