Billboards nog intelligenter

image

In de bestaande billboards en abri’s kunnen steeds meer technieken toegepast worden die de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid vergroten. Een zeer mooi voorbeeld daarvan is momenteel te zien op de Amsterdamse Stadshouderskade waar JCDecaux een vitrine uitgerust heeft met een nieuwe techniek: in een lingerie reclame verandert zowel de kleur van de bh als de tekst.

image

Volgens JCDecaux is de toepassing van deze techniek (Om het affiche op bepaalde plaatsen van kleur te laten veranderen, gebruikt JCDecaux in het billboard een ledbesturing. Hierop worden ledmodules aangesloten in de kleuren wit, blauw en rood. Met deze drie kleuren en het besturingssysteem kunnen de gewenste kleuren gemengd worden.) een primeur voor Nederland. De lingerie verandert in de kleuren flash pink, koraal rood, paradijsgroen en wit.

Triumph zet deze spectacular in ter introductie van de Magic Temptation. Een beha die qua kleur aangepast kan worden aan de bovenkleding van de vrouw. De beha biedt door de verschillende pads vijf verschillende mogelijkheden: zonder pads, flash pink, koraal rood, paradijsgroen of in de kleur van de beha.

Toon/Verberg reacties