Billboardexploitatie Den Haag en Zoetermeer vanaf 2008 door Van Puffelen

Met ingang van 1 januari 2008 zal Van Puffelen exclusief de media-exploitatie van de billboardnetwerken in Groot Den Haag (600.000 inwoners) gaan uitvoeren. Dit betekent dat Van Puffelen zich in de toekomst nadrukkelijk zal gaan positioneren tussen de overige Buitenreclame-exploitanten. De afgelopen jaren waren de marketing- & salesactiviteiten ondergebracht bij Wall Nederland en tot 1 januari 2008 bij JCDecaux.

Dit betekent dat naast JCDecaux, CBS Outdoor en Hillenaar weer een vierde speler de nationale billboardmarkt betreedt. De keuze voor adverteerders en gemeenten wordt dus weer iets groter.

image

Door de overname van Wall door JCDecaux is een nieuwe marktsituatie ontstaan. De leemte die Wall achterlaat is voor ons een mooie gelegenheid om onze organisatie meer zichtbaar te maken, aldus Bernard Ruys, algemeen directeur van Van Puffelen. U mag de komende tijd interessante onwikkelingen van ons verwachten. Inmiddels wordt de organisatie op volle sterkte gebracht. Recent zijn Paul van Franeker als Concessiemanager en Rick Vriesema als Salesmanager gestart.
Beiden heren zijn afkomstig van Wall Nederland.

Naast de billboardconcessies in Den Haag en Zoetermeer exploiteert Van Puffelen eveneens exclusief de driehoeksborden in Rotterdam.

Toon/Verberg reacties