Beyond Outdoor creëert nationaal netwerk via Mediamarkt schermen

Beyond Outdoor is een nieuwe exploitant van grote LED schermen. De onderneming is gestart met grote reclamemasten (A16 Moerdijk, A20 Gouda en A27 Houten), maar breidt nu in een klap groots uit door ook alle schermen van de Mediamarkt exclusief aan te bieden voor adverteerders. Het netwerk van de Media Markt bestond tot eind september uit zo’n 10 outdoor LED schermen. Vanaf oktober heeft Media Markt in samenwerking met Beyond Outdoor 20 nieuwe outdoor schermen geïnstalleerd en 62 indoor schermen (5m2 per stuk).

Beyond Outdoor meldt dat ze hiermee de eerste exploitant zijn die, waar het grote digitale formaten betreft, een nagenoeg landelijke dekking kan bieden en hiermee bijna 9 miljoen passanten per week bereikt. Het bereik van de Mediamarkt outdoor schermen (variëren in formaat van 8 tot 45m2 (gemiddeld 15m2) is bijna 5 miljoen passanten per week.

Naast het public screen netwerk zijn er ook 62 point of sales schermen verspreid over 30 Media Markt vestigingen. De POS schermen hangen op strategische locaties in de winkels en zijn 5 x 1 meter (5m2) per stuk. Het totale bereik van deze schermen is ruim 700.000 passanten per week.
Media 2016 wordt fase 2 van het netwerk uitgerold. Er komen nog 20 public screens bij verspreid over 20 gemeenten. Daarnaast worden er nog 40 pos schermen toegevoegd.
Beyond Outdoor doet de exclusieve verhuur van de reclameruimte en is daarnaast ook beheerder van de schermen. De loop die ze afspelen is 150 seconden en bestaat uit 10 slots van 15 seconden. Media Markt heeft zelf 2 slots voor store- en formule communicatie.
Zie onder een foto voor meer voorbeelden.

 Mediamarkt

Toon/Verberg reacties