Ansichtkaart op het toilet

De markt voor gratis ansichtkaarten wordt uitgebreid met een nieuwe aanbieder (Altermedia). Aan de reclamepanelen op toiletten die dit bedrijf exploiteert, zullen nu ook rekken met gratis ansichtkaarten gemonteerd worden.

Onder de naam ‘PlusMail’ is het vanaf januari 2006 voor adverteerders mogelijk om – aanvullend op de inzet van toiletreclame – gratis ansichtkaarten (FreeCards) of flyers te distribueren via het Altermedia netwerk. Hiermee brengt Altermedia een tegenhanger op een markt die gedomineerd wordt door Boomerang. De displays worden gedurende de campagne bevestigd aan het toiletreclame paneel en worden naar wens bedrukt. Hierdoor worden de specifieke kwaliteiten van beide mediatypen aan elkaar gekoppeld.

Al jarenlang vormen de gratis ansichtkaarten voor adverteerders een zeer interessant en doelgericht medium. Logisch dus dat nieuwe partijen ook hun graantje ervan proberen mee te pakken. Naar mening van NABB een toevoeging voor dit medium.

Toon/Verberg reacties