Amsterdam gestart met aanbesteding abri’s en informatiepanelen

De lang verwachte en grootste aanbesteding van de laatste jaren is op 14 juni van start gegaan.
Naar verwachting zullen alle grote marktpartijen interesse tonen en inschrijven op deze voor de buitenreclamemarkt belangrijkste concessie.

De partij aan wie de concessie wordt verleend zal het recht krijgen om voor de gemeente Amsterdam de exploitatie te verzorgen van alle Wachthuisjes en Informatiepanelen. Alle A-zijden van de Informatiepanelen worden gereserveerd voor gemeentelijke doeleinden, zoals stadsplattegronden of gemeentelijke campagnes, tenzij de Gemeente op een locatie de B-zijde wil hebben. Momenteel zijn er 1700 Wachthuisjes en 500 Informatiepanelen.

Citymarketing maakt onderdeel uit van deze opdracht.

De Overeenkomst heeft vanaf start exploitatie (1 juli 2012) een looptijd van 15 jaar met een optie tot verlenging van de opdracht met 5 jaar.

De aanbesteding is aangekondigd op www.aanbestedingskalender.nl.

Toon/Verberg reacties