Amersfoort kiest A0 van Hoffman Outdoor Media

Na een openbare aanbesteding voor de exploitatie van de A0 reclameruimte rond lichtmasten heeft de gemeente Amersfoort gekozen voor Hoffman Outdoor Media. Hierdoor krijgt de 136.000 inwoners tellende stad Amersfoort per 1 augustus 2006 de beschikking over 175 City Displays ® (de merknaam van Hoffman voor het tweezijdige reclamebord).

image

De gemeente Amersfoort heeft er dus bewust niet voor gekozen om driehoeksborden te laten exploiteren, maar tweezijdige borden. De gemeente Amersfoort is volop bezig met de aanpak Veilig op Straat onder het mom van ‘een schone, heel, goed verlichte en nette binnenstad draagt bij aan een gevoel van veiligheid’.

We kunnen tevens vermelden dat Hoffman Outdoor Media de nieuwe naam is van het bedrijf dat voorheen bekend stond onder de naam Hoffman Buitenreclame. Zo heeft Ook over onze landsgrenzen bestaat grote behoefte aan onze dienstverlening en producten. Zo heeft het bedrijf de City Displays ®” in Duitsland geintroduceerd en hebben ze bovendien in de Griekse hoofdstad Athene hetzelfde product geïntroduceerd. Reden genoeg dus voor een meer internationaal klinkende naam.

Toon/Verberg reacties