Abri’s van ‘Post-it Notes’ & van fruit

Twee leuke spectaculars vielen de laatste dagen op:

Exterion Media: Post-it Notes in Rotterdam

In samenwerking met Exterion Media lanceert 3M met een outdoor campagne de nieuwe kleuren van de ‘Super Sticky Notes’. Op 22 april werd er afgetrapt met een creatieve spectacular in Rotterdam. De abri aan de Coolsingel werd binnen enkele uren volledig beplakt met  bijna 2.000 notes en daarmee omgetoverd tot een kleurrijk kunstwerk. Deze spectacular wordt een week lang ondersteund met een landelijke abri campagne met 2 verschillende uitingen op 1500 verschillende locaties en een mobile marketing campagne rondom verkooppunten van de ‘Super Sticky Notes’.

JCDecaux: een abri omgetoverd tot een ‘vers-fruit-abri’ van La Place

Bij restaurant La Place is altijd alles vers. Om dat expliciet uit te dragen hebben JCDecaux en La Place eenmalig een 100% Vers Fruit-Abri gemaakt. Met echt fruit! Een appel, banaan, peer of wat druiven; talloze mensen kregen op 10 april hun dagelijkse dosis vitaminen in een speciale 100% Vers Fruit-Abri bij het La Place Restaurant aan het Rokin in Amsterdam.

fruit 

Voor deze buitenreclamespecial is het caisson van de Abri dusdanig omgebouwd dat er verschillende pasvormen waren voor diverse soorten fruit. Het resultaat was een aantrekkelijke fruitbeker met onder andere uitstekende appels, bananen en aardbeien: klaar op opgegeten te worden. De Special was alleen te zien op het Rokin, halte Muntplein. Vanaf 15 april is La Place tijdens een landelijke campagne met diverse uitingen te zien in de objecten van JCDecaux.

Toon/Verberg reacties