Abri’s Shell naar MMD Media

Abri’s Shell naar MMD Media

MMD Media neemt per direct de Abri panelen (2m2 reclamevitrines) op de tankstations van Shell over. Het gaat om 298 panelen die voorheen als Tanknet door CBS outdoor werden geëxploiteerd.

Het Shell netwerk wordt geïntegreerd in het RoadBoard netwerk. Dit RoadBoard netwerk bestaat uit 800 Abri’s bij tankstations van Shell, Texaco, Total en Tamoil en bij wegrestaurants van vd Valk en AC. Per campagne periode van twee weken worden deze locaties volgens Het Buitenreclameonderzoek meer dan 18 miljoen keer bezocht. Daarnaast komt uit dit onderzoek naar voren dat dit netwerk het hoogste VAC bereik heeft tov het aantal bezoekers.

Danny van Beek, Directeur MMD Media: “Shell is natuurlijk de gedroomde partner om mee samen te werken en met de overname van dit netwerk verstevigen wij ons marktleiderspositie op tankstations. We komen hierbij tegemoet aan de vaak gehoorde vraag naar 1 loket voor Abri campagnes op tankstations”.

MMD Media is out of home exploitant van gespecialiseerde netwerken, gericht op relevante doelgroepen. MMD Media heeft meer dan 3.000 vlakken op onder andere luchthavens, Makro vestigingen, tankstations, sportscholen, discotheken, bioscopen en wegrestaurants.

Toon/Verberg reacties