A0 Capelle aan den IJssel naar vanPuffelen

Het verlies van Amsterdam zal hard aangekomen zijn bij vanPuffelen, Reclame Buiten, toch staat deze exploitant zeker niet stil: vanaf 1 november 2010 zal vanPuffelen, Reclame Buiten haar portfolio uitbreiden met Capelle aan den IJssel. Aangezien vanPuffelen, Reclame Buiten reeds in het bezit is van belangrijke gebieden in het zuidwesten van Nederland zoals Rotterdam, Vlaardingen en Schiedam maakt de toevoeging van Capelle aan den IJssel deel uit van een nog bredere inzet. En afgelopen week werd bekend dat vanPuffelen door de consument als het bekendste merk gezien werd in de stad Rotterdam (zie hieronder meer informatie).


Capelle aan den IJssel
In de gemeente Capelle aan den IJssel zullen 150 twee- en driedelige A0-signs worden geplaatst, met daarbij zes reclamezuilen die bij zullen dragen aan een vrije meningsuiting. De A0-signs kunnen zowel voor commerciële als culturele doeleinden worden ingezet waarbij het tevens is toegestaan te adverteren zonder dat de boodschap betrekking hoeft te hebben op de gemeente Capelle aan den IJssel. Het contract zal eindigen op 1 november 2020.

uit het persbericht over ‘het sterkste small businessmerk’:

Op 7 september jl. is vanPuffelen, Reclame Buiten met de merk010-award uitgeroepen tot het ‘sterkste small businessmerk’ van Rotterdam. Ruim één maand lang kon er door ondernemers gestemd worden op 50 sterke Rotterdamse merken. De verkiezing werd georganiseerd door ‘Merkadviesbureau MerketingVisie’. “Voor alle geselecteerde merken geldt dat mensen deze merken in hun hart hebben gesloten”zegt Guido David. In totaal hebben ruim 600 bedrijven hun stem uitgebracht waarbij twaalf procent van de uitgebrachte stemmen naar vanPuffelen, Reclame Buiten (www.reclamebuiten.nl) ging. ‘Goed zichtbaar, nooit opdringerig’en ‘Gevoel voor de stad, een moderne visie met traditionele middelen’ luidde enkele reacties. Nummer twee werd StartMeUp, een platform van startende bedrijven en als derde eindigde Grand Café Engels, de gastheer van de uitreiking gisteravond. Opvallend is dat de bedrijven die hoog eindigden niet alleen werden herkend als merk dat kwaliteit levert, maar ook als merk met een heel sterk, eigen karakter.

Toon/Verberg reacties