Nieuw digitaal netwerk van Clear Channel in Amsterdam

Buitenreclame-exploitant Clear Channel Hillenaar introduceert een premium Digital Out of Home Abri netwerk in het centrum van Amsterdam. Het ‘Digital Inner City’ netwerk bestaat uit 50 digitale schermen en wordt begin mei 2016 gelanceerd.

De digitale panelen (vergelijkbaar formaat met reclame in abri’s) worden geplaatst nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein (op locaties eigendom van Q-Park en Parkeergebouwen Amsterdam).

Jeroen Hillenaar, Algemeen Directeur van Clear Channel Hillenaar meldt: “We zijn in samenwerking met o.a. Q-Park en Parkeergebouwen Amsterdam tot dit premium digitale netwerk gekomen. Digital Inner City biedt het bereik en de ligging nabij point of sale waar je als adverteerder naar op zoek bent. Onze digitale media worden aangestuurd door de meest moderne back-end technologie die het voor adverteerders moeiteloos mogelijk maakt om real-time, dynamische, relevante en haarscherpe campagnes te tonen.”

Net zoals bij de andere digitale media van Clear Channel Hillenaar kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is. De digitale panelen zijn zowel selectief als in een netwerk in te zetten.

Het digitale portfolio van Clear Channel is wereldwijd ondergebracht onder het merk ‘Play’. Play biedt een platform om digitale boodschappen te presenteren aan de doelgroep. Digitale boodschappen zijn aan te passen aan tijdstip, dag, locatie, omgeving en actualiteiten en er is een eenvoudige link te realiseren met mobiele en online technologieën en social media.

Toon/Verberg reacties