Oranjekoorts 2 (C1000 op het billboard)

Oranjekoorts 2 (C1000 op het billboard)

De koorts begint te stijgen. Etalages, straten en pleinen kleuren langzaam oranje. En ook de Vitrines® van JCDecaux doen natuurlijk mee! Van 4 t/m 16 juni worden 13 Vitrines® door een ‘levensechte’ Oranjesupporter versierd, met de gratis EK-Straatversierset van C1000. Deze EK-Straatversierset wordt ook landelijk gepromoot met een Billboard/Vitrine®-campagne en tv-commercials.

De ‘supporter’ staat met een trap tegen de Vitrine® geleund en bevestigt de oranjeversiering van C1000: twee vlaggen, een vlaggetjeslijn en een ballontekst ‘Oranje’. Met spuitmallen brengt hij de tekst ‘Hup Holland’ en ‘Wij winnen de Cup’ aan. Al deze items zijn te krijgen bij C1000.

Dankzij deze grote buitenreclamecampagne in combinatie met spectaculars valt C1000 lekker op tussen alle andere adverteerders tijdens de Oranjegekte. Bovendien is het tijdens het EK extra druk op straat; veel mensen bekijken de wedstrijden buitenshuis.

Iedereen die boodschappen doet bij C1000 kan bij aankoop van diverse producten in het bezit komen van één of meer gratis EK-Straatversierartikelen. Het Oranjefeest! We hebben er zin in. C1000.

De spectaculars zijn te zien in Amersfoort, Amsterdam, Groningen, Amstelveen, Arnhem, Utrecht, Leeuwarden, Den Bosch en Delft.

De campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door reclamebureau Y&R Not Just Film, mediabureau Kobalt en JCDecaux Innovate in opdracht van Schuitema.

Toon/Verberg reacties