Ngage Media: ‘go with the flow’ op Amsterdam CS

Amsterdam Centraal heeft er een nieuwe hoofdentree bij; de IJ-hal. Ngage Media heeft hier vier grote digitale schermen geplaatst; Exterion Media gaat er een aantal 70-inch schermen exploiteren.

De IJ-hal is een nieuwe ontmoetingsplek op Amsterdam CS en door de passages de verbinding voor meer dan 1,2 mln passanten tussen ’t IJ, centrum, busplatform en metro. Voorzien van premium winkels en horecagelegenheden met uitzicht op ‘t IJ. Ngage Media introduceert haar nieuwe digitale propositie onder de naam “Flow”. Vier hoogwaardige grote digitale schermen op de toegangspoort naar groot Amsterdam met premium videocontent verwerkt in een kwalitatieve programmering.

Aan de centrum zijde van het station heeft Ngage Media een 39m2 LED banner geplaatst, aan de IJhal zijde hangt een 50m2 LED scherm en in de verbindingstunnel zijn twee 32m2 LED schermen geplaatst.

De schermen zijn in nauwe samenwerking met NS Stations, Benthem Crouwel Architects en Wiel Arets Architects geheel op maat gemaakt en geintegreerd in de architectuur van het vernieuwde station en maken daarmee integraal onderdeel uit van de reis en ‘verblijfbeleving’.

De programmering van de schermen bestaat uit hoogwaardige iconische Amsterdam beelden afgewisseld met advertisement. De programmering vertoont de beelden van het deel van Amsterdam waar men naartoe onderweg is. Loopt men bijvoorbeeld van de IJhal richting het centrum dan zal de passant veelal beelden te zien krijgen van het centrum van Amsterdam.

Het formaat van de schermen, de programmering, de locatie en de technische kwaliteit maken dat de schermen een enorme impact hebben. Verschillende grote adverteerders zoals Unilever, Coca Cola en Sony gaan als launching partner mee in de introductie van deze nieuwe digital Out of Home beleving. Vanaf dag één schitteren zij op groot formaat, met bewegend beeld op Amsterdam Centraal.’

ngagecs-1

Toon/Verberg reacties