Over NABB

Het Nationaal Adviesbureau Buitenreclame is een joint venture van Fred Kuhlman en Ronald Veldhuijzen van Zanten. Fred en Ronald hebben hun sporen in de mediawereld uitgebreid verdiend en hebben als directielid van Exterion Media zeer uitgebreide kennis opgedaan op het gebied van buitenreclame.

Fred Kuhlman is van 1999 tot 2004 werkzaam geweest als Managing Director van Exterion Media (het bedrijf dat ontstaan is door de fusie van Alrecon en Mediamax; tot 31 december 2006 bekend onder de naam Viacom Outdoor, daarna voortgezet onder de naam CBS Outdoor). Daarvoor is Fred directeur geweest van Cebuco (de centrale marketing services organisatie van de Nederlandse Dagbladen) en Nielsen Media.

Ronald Veldhuijzen van Zanten is in 2003 en 2004 werkzaam geweest als Commercieel Directeur van Exterion Media. Daarvoor is hij jaren Commercieel Directeur geweest van Dagblad de Telegraaf en heeft hij het bedrijf Woonkrant.nl groot gemaakt.

NABB werkt voor meer dan 75 gemeenten (waaronder vrijwel alle grote steden), diverse provincies en andere overheidsinstellingen.