MKB ondernemers regelen online buitenreclame voortaan eenvoudig zelf

MKB ondernemers kunnen (en dat gebeurt zoals bekend op grote schaal) zelf reclamecampagnes uitvoeren op digitale platforms zoals Facebook en Google. De groei van digitale buitenreclame vraagt natuurlijk ook om de komst van systemen waarmee deze borden makkelijk inzetbaar worden. De grootste aanbieder van lokale digitale buitenreclame is Suurland Outdoor (SOOOH) en dit bedrijf biedt ondernemers nu vergelijkbare vrijheid bij online buitenreclame. Ondernemers kunnen voortaan rechtstreeks digitale outdoor advertenties vormgeven, uploaden, plannen, publiceren en betalen.
Suurland Outdoor is vooral bekend van de plattegrondkasten, maar heeft jaren geleden al haar focus verlegd door het plaatsen van lokale digitale informatiezuilen (zie foto). SOOOH heeft op dit moment ongeveer 200 van die systemen met LED-schermen in zo’n 45 Nederlandse gemeenten en SOOH meldt dat er  stevig aan de weg getimmerd wordt om dat aantal uit te breiden.
Buitenreclame was nog nooit zo simpel en betaalbaar, zegt Inge Vos, medeontwikkelaar van de SOOOH-applicatie. “Ondernemers kunnen nu via het portal www.suurlandonline.nl rechtstreeks hun digitale outdoor reclame regelen, en dat tegen veel aantrekkelijkere tarieven. Wij verwachten dan ook dat dit een gamechanger wordt binnen digital out-of-home advertising.”
Via het gebruikersvriendelijke CMS ‘SmartLoop’, met een voor iedereen te begrijpen advertentie editor, kunnen gebruikers eenvoudig zelf hun advertenties opmaken. Publiceren is mogelijk op de lokale digitale informatiezuilen van SOOOH.

Toon/Verberg reacties