H&M met 1.000 m2 op het Marriott hotel

Grote steigerdoeken zijn nog steeds alive & kicking zo blijkt uit de beeldbepalende Amsterdamse campagne van blowUP media. De lancering ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ van modeketen H&M is geplaatst op het Marriott hotel (net in Amsterdam Zuid, waar de regels een stuk soepeler zijn dan in stadsdeel centrum).

De geïntegreerde campagne, waarvoor MediaCom de mediaplanning en aankoop heeft gedaan, omvat tevens TV, tijdschriften, online en grootschalige Out of Home media.

Het materiaal dat is gebruikt voor de 1.000 m2 BlowUP zal worden gerecycled tot tot fashionable shoppingbags die worden weggegeven aan H&M klanten.

Deze nieuwe collectie bouwt voort op het succes van H&M’s ‘David Beckham Bodywear’. Petra Jansen, Marketing Manager van H&M Nederland, licht toe: “Met de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ kunnen mannen wereldwijd delen in Beckhams alom erkende gevoel voor stijl. Voor de lanceringscampagne zochten we een impactvolle manier om de collectie groots en spraakmakend te presenteren en de locatie tegenover het Amsterdamse Leidseplein is daar perfect voor.”

“Deze campagne is de ideale manier om te laten zien dat de collectie ‘Modern Essentials selected by David Beckham’ zowel ambitieus als inspirerend is. BlowUPs bieden adverteerders exclusiviteit, hetgeen essentieel is voor topmerken, en spelen ook in op emoties. De locatie van het Marriott in het hart van het winkelgebied van Amsterdam is de meest effectieve manier om consumenten te bereiken die willen delen in de ‘Essential’ stijl van David Beckham”*, aldus Ernst Vos, Chief Commercial Officer van de blowUP media Group.

 

Toon/Verberg reacties