Digitale ‘Posterscreens’ van Centercom

Digitale ‘Posterscreens’ van Centercom

Centercom lanceert het nieuwste digitale medium, Posterscreens. Posterscreens zijn digitale Abri’s (aldus Centercom – het is natuurlijk geen abri, wat namelijk letterlijk bushokje betekent, maar aan digitale poster op het 2m2 formaat dat normaliter in bushokjes geplaatst is) opgesteld in winkelcentra. Het grootste winkelcentrum van Nederland, winkelcentrum Zuidplein te Rotterdam, heeft de primeur. Met deze digitale Abri’s introduceert Centercom “the next generation” Abri’s, waarmee het shoppend publiek in het winkelcentrum wordt bereikt! In 2008 zullen nog tientallen andere winkelcentra met de Posterscreens worden ingericht. Naast de traditionele scrollers zijn er 30 Posterscreens geïnstalleerd op winkelcentrum Zuidplein dat maandelijks bezocht wordt door meer dan 900.000 shoppers.

Voor Nederland naar onze mening een revolutionair product, het is de eerste keer dat reclame op het 2m2 formaat digitaal geëxploiteerd gaat worden (en dat zal slechts het begin zijn).

Toon/Verberg reacties