Digitaal – toch goedkoop & effectief

Digitaal – toch goedkoop & effectief

Reclamebureau Crossmarks won recent de Creative Contest CBS Outdoor, hierbij het spectaculaire led-billboard op de Maasboulevard in Rotterdam.

Yuri van Poppel was de gelukkige winnaar van de Creative Contest 2007 van CBS Outdoor. Hij won de wedstrijd met een eenvoudige en doeltreffende creatie voor Flexa: Om de vijf seconden wisselt het billboard van kleur, waardoor het kleurenaanbod van Flexa het straatbeeld inspat, ook ’s avonds en bij slecht weer.

Yuri van Poppel: “Wij wilden iets doen wat nog niet eerder was gedaan, en zochten naar een manier om de mogelijkheden van het billboard optimaal te benutten, qua oppervlakte, maar ook qua techniek. Dit ontwerp eist alle aandacht op voor de kleuren van Flexa. En het houdt die aandacht ook vast, omdat het billboard door de kleurwisseling op elk moment boeiend is.”

Digitaal kan dus ook simpel en relatief goedkoop zijn!

Toon/Verberg reacties