de Swagger

de Swagger

Exploitant MegaMedium kennen we van de succesvolle plaatsing van steigerdoekreclames in de grote steden. Nu introduceert het bedrijf een nieuw buitenreclameproduct, de Swagger. Dit zijn grote stickers die direct geplaatst worden op (glazen) gevels en etalageruiten van (winkel)panden die tijdelijk te huur of te koop staan. Swagger betekent (volgens MegaMedium) ‘met branie, lef, een opvallende verschijning’.

In 2002 heeft MegaMedium al de eerste Swaggers in uitvoering gebracht, onder andere voor een geurlijn van Armani in Rotterdam, een geurlijn van Cacharel in Den Haag en voor Ralph Lauren in Utrecht. Omdat tussen 2002 en begin 2009 de leegstand van winkelpanden nihil was en nu weer oploopt, brengen zij dit product opnieuw onder de aandacht van de adverteerders.  MegaMedium meldt op dit moment meerdere zeer geïnteresseerde adverteerders te hebben voor een toplocatie in Amsterdam, maar zullen zich gaan richten op de A-locaties binnen de stadscentra van de tien grootste steden van Nederland.

NABBNET vroeg aan MegaMedium hoe zij denken om te gaan met de beperkingen in diverse APV’s: MM: “In veel steden is het een grijs gebied. Verder doen wij alles op een dusdanige wijze, dat wij van mening zijn altijd te kunnen leveren conform afspraak met een adverteerder.”

Volgens MM biedt een Swagger veel voordelen: dicht bij het verkooppunt, midden in de doelgroep, flexibel in te zetten, tijdelijke en actiematige uiting met referentie naar eigen winkel mogelijk, veel creatieve mogelijkheden (licht, projectie, beweging) en een kwalitatieve uitstraling.

Toon/Verberg reacties