Clear Channel introduceert Digital Billboard in Amsterdam

De groei van digitale buitenreclame gaat maar door. Clear Channel Hillenaar introduceert een digitaal Billboard langs de openbare weg in Amsterdam. Het ‘Digital Billboard’ is per direct inzetbaar.

Het Digital Billboard, met een LED-scherm van 6 m2, bevindt zich nabij de snelweg A10 aan de s106 in het stadsdeel Slotervaart. Het nieuw geïntroduceerde medium belooft adverteerders maximale zichtbaarheid en een hoog bereik door de ligging op deze high-traffic locatie. Dagelijks passeren ruim 25.000 automobilisten het Digital Billboard, die vaak stapvoets de drukke hoofdstad proberen te bereiken.

Het Digital Billboard wordt flexibel aangeboden in een hybride model. Adverteerders kunnen onderdeel uit maken van een loop van 24 seconden, waarin hun campagne 6 seconden zichtbaar is. Ook kunnen adverteerders kiezen voor ‘full ownership’, waarbij een campagne gedurende 24 uur exclusief is te zien. Het Digital Billboard maakt onderdeel uit van een digitaal netwerk dat bestaat uit zes digitale schermen die flexibel, afzonderlijk of gezamenlijk, in te kopen zijn.

Algemeen Directeur Jeroen Hillenaar over de nieuwe aanwinst van Clear Channel: “Flexibiliteit is één van de vier kernwaarden van Clear Channel en wij zijn trots dit premium, digitale Billboard op flexibele wijze te kunnen aanbieden. Elke campagne is uniek en op maat gemaakt, daarom geloven wij ook niet in standaardoplossingen. Het Digital Billboard in Amsterdam biedt adverteerders legio creatieve mogelijkheden waarmee een groot bereik wordt gecreëerd.”

Toon/Verberg reacties