Billboards Jaarbeurs naar Clear Channel Hillenaar

Billboards Jaarbeurs naar Clear Channel Hillenaar

Clear Channel Hillenaar is sinds begin 2012 exploitant van de Billboards en Vensters bij Jaarbeurs Utrecht. Het gaat in totaal om 16 locaties (32 vakken) op en rondom het drukbezochte evenemententerrein. De concessie is overgenomen van CBS Outdoor.

Jaarbeurs Utrecht verwelkomt jaarlijks bijna 2,5 miljoen bezoekers voor uiteenlopende evenementen, voorstellingen, theatershows en beurzen. Naast de ruim zeventig consumenten- en vakbeurzen en tientallen evenementen die een zeer breed publiek trekken, worden jaarlijks ook ruim vijfduizend congressen en vergaderingen georganiseerd waarmee specifiek de zakelijke doelgroep wordt bereikt.

De 8m2 borden zijn niet alleen op het evenemententerrein zelf gepositioneerd, maar juist ook langs de drukke toegangswegen richting de Jaarbeurs en Utrecht centrum. Hiermee worden naast de bezoekers van het terrein ook de passanten langs het terrein veelvuldig bereikt. Volgens het nieuwe Buitenreclame Onderzoek levert dit tweewekelijks nog eens bijna 900.000 contacten op.

Dankzij de uitbreiding in Utrecht neemt het aantal Billboards en Vensters van Clear Channel Hillenaar in grote steden wederom toe. De media exploitant biedt al Billboards en Vensters aan in steden als Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Zoetermeer, Eindhoven, Almelo, Arnhem en Heerlen. Clear Channel Hillenaar ambieert de komende jaren haar positie in de grote steden nog verder te versterken.

Toon/Verberg reacties