9e digitale mast van Interbest

Met de nieuwste digitale reclamemast langs de Ring A10 Amsterdam bij de Coentunnel, brengt Interbest haar digitale Randstad netwerk op 9 locaties van in totaal 945m² LED. Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar beste locaties te digitaliseren om adverteerders en bureau’s nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden.

interbest-coentunnel

 

Interbest noemt dit broadcasting 2.0: een gegarandeerd bereik met de flexibiliteit van internet. Adverteerders kunnen zelf 24 uur per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen.

De mogelijke flexibiliteit in vorm, inhoud en timing zorgt ervoor dat campagnes creatiever, slimmer en effectiever kunnen worden. Voorbeelden waren campagnes die alleen in de ochtendspits te zien waren, boven de 20°C te zien waren, online campagnes die ´live´ werden uitvergroot, koppelingen met facebook en andere externe data (o.a. TomTom). Spraakmakend was het live broadcasten van catwalk shows in samenwerking met de Amsterdam FashionWeek, het live broadcasten van RTL Boulevard, en het live starten van een reusachtige digitale aftelklok door Burgemeester van der Laan voor Sail.

Toon/Verberg reacties